Koszt dostawy do punktu docelowego w Polsce wynosi 2000–2500 zł, a czas transportu zajmuje 3-4 dni. Samochód jest załadowany na autotransporter Lohr, transportowany na plac przeładunkowy, a następnie dostarczany do miejsca docelowego mniejszą lawetą.
Po zakończeniu odprawy celnej i opłaceniu należnych podatków, ostatnim etapem importu samochodu z USA jest jego dostarczenie do Polski. Ten proces obejmuje kilka kroków przetransportowania pojazdu z portu europejskiego (najczęściej w Niemczech lub Holandii) do miejsca docelowego na terenie Polski.
Koszt dostawy samochodu pod dom w Polsce wynosi zazwyczaj 2000–2500 zł, a cały proces transportu zajmuje średnio od 3 do 4 dni roboczych, w zależności od lokalizacji.
Pierwszym krokiem jest załadunek pojazdu na duży autotransporter, znany jako Lohr. Jest to specjalistyczna naczepa mogąca pomieścić nawet 8–10 samochodów, co pozwala zoptymalizować koszty transportu. Załadunek odbywa się na terenie portu lub pobliskiego placu logistycznego i wykonywany jest przez doświadczonych operatorów, dbających o odpowiednie zabezpieczenie pojazdu na czas przejazdu.
Następnie samochody są transportowane na plac przeładunkowy w Polsce — jest to centralny punkt, w którym następuje rozładunek aut z autotransportera i dalsze rozplanowanie dostaw. Tego typu place znajdują się zazwyczaj na obrzeżach dużych miast i pełnią funkcję tymczasowego magazynu. Na tym etapie można też dokonać wstępnych oględzin pojazdu i przygotować go do dalszej trasy.
Ostatnim krokiem jest dostawa pojazdu do punktu docelowego za pomocą mniejszej lawety. Taka forma transportu wykorzystywana jest zwłaszcza wtedy, gdy miejsce docelowe znajduje się w lokalizacji trudno dostępnej dla dużych zestawów lub gdy auto musi trafić bezpośrednio do warsztatu. W wielu przypadkach punktem końcowym jest serwis lub zakład blacharsko-lakierniczy, gdzie samochód zostanie poddany naprawom. Laweta pozwala na dostarczenie auta nawet w przypadku, gdy jest ono w stanie uniemożliwiającym samodzielny przejazd.